Två tränings dagar i rad, wooap wooap jaa

Asså igår tränade jag jumpa intensiv på friskis! Asåå vissa grejjer klarade jag verkligen inte men om man kör det typ 1-2 gånger i veckan så klarar jag det nog om ett tag!.. Och idag hade vi orienterings dag med skolan, hade verkligen ställt in mig på att vara hemma men jag tvingades sen att gå dit i alla falla! men det gick ju skit bra asså, jag och Irma va lite förkylda och mådde inte bra och malva (länk till hennes blogg HÄR som vi nog inte gjort) och lovisa (som tatt bort sin blogg?) tog våran sån lapp och sprang i förväg och tog alla våra kontroller hehe.. och sen idag så joggade jag och hämta min cykel och joggade tbx, så hurtig va!! Aja, det va allt från mig nu! SKa ut och tällta i helgen med famlijen! wooap wooap på deet med! Så no bloggning från miiiig!!



Puss/Julia

Kommentarer
Postat av: lovisa

ne den har bytt namn ;)^^

2011-09-29 @ 21:25:14
URL: http://vvhip-my-hair.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0