Hemma safe and sound.

Är hemma nu har varit på tintin med skolan och sedan till torget en snabb sväng. Ska snart träna med lovisa,julia,frida och bacher(tessa)hehe)

Haha, har typ redan tränat, har sprunigt runt i huset och tänt alla lampor som finns typ. För det är ingen hemma och det var helt släckt när jag kom hem. Så fick springa runt och tända allt jag såg. hehe går till och med och tänder i badrummen även fast det är väldigt onödigt men är så sjut rädd iblan tänder jag till och med i gaderoben men det e inte så läkigt där. Asså hatat mej själv för att jag e så jävla rädd. det e typ löjligt. ush men det brukar inte vara så här men jag har blivit skrämd av det fula ansiktet några gånger nu det senaste så det är nog därför.


bild från i sommras på tessa mig och frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0