Jag är en groda utan ben- hopplös

typ. Jag vet att jag måste plugga så jag stänger in mig i mitt rum och det ser ut som en mess så soklart börjar städa rummet, eller plocka in kläder och typ ränsa.. Jag kan göra allt annat i hela världen typ när jag vet att jag måste plugga för det är så grymt tråkigt! Jag kan sittta och stirra in i väggen, det är typ roligare..
Men på engelskan hade vi en vikarie och han var typ den mest chilligaste personen på skolan som jag träffat typ helt serriöst! alla tjejer satt i ett rum s kommer han in där och typ säger: varför jobbar ni? har ni inte datorer? sitt och surfa på dem istället! Och det va ju det att han var seriiös oxå men vi satt där och snackade med honom om handboll till gymnasie som vi kände grabben typ hahah det va kuul! Denna dagen ha vart typ en as bra dag! Har typ skrattat hela dagen, det var ruuligt!!
L A U G H
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0