Najt Najt

Nu ska jag soova! eller läsa lite innan ("vart gick han?" Jo Julia, han som brydde sig..") Asså, är jag inte sjuukt dålig på att blogga? Jag bloggar ju bara om tråkiga grejjer jöö! Men aja, shit the same. Imorgon så ska jag nog åka in till stan och möta upp mammsen och "peka ut" vad jag vill ha så köper hon det, jag menar, jag får ju vad jag än pekar på.. om det vore så så hade jag tyyp haft på mig olika kläder varje daag. Men ne, så är det ju inte så jag pekar väll ut vad jag önskar mig antar jaaag.
Ne men en sak som jag vill jätte jätte mycket är en beställning frååååån:
hiihi ne men den förra beställningen blev aldrig av, vet faktiskt inte riktigt varför men det inte så braiga är att det e så mycket tull typ att beställa från USA så att man får skicka via våra friends i USA men det kommer ju ta en hejdundrande tid. Men jag har sagt till mamma att det finns en enklare lösning.. att åka till USA, smart huh?
Ne nu har jag bablat om lite half intressing things again..
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0