Postkodsmiljonären

Idag så va vi ju på poskodsmiljonären! hahahaha, asså shit vad det inte är som på TV.. Det är pyttelitet, man får skratta ni falska skratt och ja det metsa var typ vad man inte förväntade sig. Vi satt bakom han som kunde bli miljonär då så då aknske ni ser nån i min klass kanske mig? MEN ALLA KOLLAR DEN 21 JANUARI PÅ 4:AN då sänds det! Och det va så kul för Tilda satt brevid en kille som skulle säga skämt hela tiden och hon va med as mkycket på TV:n! Så ballt! hahahaahaha men där va vi i drygt en timma, alltså no school!
ja ungefär så!
Sen efter drog vi dåånken och sen gick jag och Sofia lite på stan! Asså jag har kollat på den här koftan lite då och då när jag varit inne på ZARA men har inte provat den men gjorde det idag men det fanns bara M kvar så den va ganska stor men jag gillar den staaaarkt!
men det va deeet
/Julia

Kommentarer
Postat av: irma

hurrr mycket??? finnn zara på torgert?

2011-12-08 @ 18:26:04
URL: http://juliabahirma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0