Skärp,skärp alla gillar skärp.

Gick igenom våra skärp igår, vi har sjukt mkt skärp som ingen använder. Så kännde att jag kunde plocka ut någr till mej själv dåå.. hehe har inga egna skärp typ för jag orkar alldrig köpa några så det e ba min mamma och syster som gör det typ. Men iaf så hittade jag massa fina som jag gillar.

här e ba några snygga som jag hittade.

Som dessa 3. alla har runda nitar som är snyggt fast ett e dock lite litet får ha det på första hålet och det funkar typ ba med höga byxor för mina höfter e för breda.


Detta är från australien och det ska man snurra två varv. lite konstigt men det var faktiskt skit snyggt!



Och så det långa man ser på kanten av bilden nedan är ba så snyggt!(det bruna med 4 runda grejer på...
...och det med stjärnor som hål och glittrigt var ju ba för sött! Men det var för litet :(


/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0