Urbanears

När jag va i Stockholm så köpte jag mig ett par Urbanears! Dem fetaste hörlurarna va! As balla, man kommer lixom in i en musicbubble typ man hör inget annat except the music!
Myy coolllaaahh:
Love them with my heart and soul tyyp!
Men idag efter skolan hade mamma bokat möte med syo, fråga mig inte varför hon tyckte edt var en " bra idé".. Men efter det så åkte jag och Malin hem till mej och skulle skriva på vår spanskaredovisning men vi gjorde
SO-monster uppgiften istälelt och det är klart att vi ska får något svårt innan lovet, typiskt vår SO lärare, love him asså. Och hon hade vart på torget innan och så hade hon köpt såna där mjuka kolor man kan köpa på jul på liseberg? Ah sånna och det var gott så länge dem varade mohaha.
Nu har jag klivit ut ur den underbart varma duschen och jag ska väll läsa min svenska literatur bok och tagga sovmorgorn imon, börjar gör jag i och för sig inte för klassen ska på postkodsmiljonären så tar bussen halv 11, gött moosss!
Haa deeet!
/julia

Kommentarer
Postat av: Lovisa!

dom hörlurarna var ju såååå fina!! vad kostar dom o vad heter dom? :D

2011-12-08 @ 10:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0