Vad jag gör när det inte finns så mycket att göra.

Japp, ena bilden blundar jag, visar då hur otroligt seg jag är nu. Vet inte varför jag lägger upp den över huvud taget men skit i dä.
Efter skolan drog jag och Malin in till Jul på Liseberg, första gången i år och nog sista, lär nog inte gå dit mer och dom stänger ju innan jul så ah. Men det va mysigt vi åt våfflor, churrios och "aaaaaaah, taste is king på Burger Khiiiiiiiiing." ja, ungefär så om ni nu hört den reklamen annars fattar ni nog icke. Men sen kom jag hem, åt lite pizza resten av familjen hade köpt (rena fettis dagen idag, fast fick typ ingen mat  skolan så jag förtjänade allt) sen gick jag till Tessa där Frida var och haha vi gjorde det jag hatar mest av typ aallt, singstar. Alltså jag sjunger ju kast va det e bara pinsamt men det e kkuuult. Sen gick jag väl hem runt 11 och nu sitter jag och ska se på fiilm i min underbara säng som jag älskar såååå mcyket.
Haajjdåå
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0