Bon jour!

Det blev lite mer uppdatering, idag så har det regnat hela dan.. typ monsun regn, haha! Men när det regnar finns det ju inget bättre än att se på film, eller hur? Så jag och Emma kollade på Never say never, asså jag vill serriöst känna Justin Bieber, han verkar så jävla bra, typ hur skön som hellst! hah! Men sötast är ju endåå:

han är ju för söt! Galet!

Men gå in på denna länken!: letmewatchthis.ch,  där kan man se gratis på typ nästan alla series och filmer! Gr8 sida!
Haha, fan att det regnar! Nu ska jag plocka upp mina kläder hehe...

Puss/Julia

Kommentarer
Postat av: irma

men julia da! kunde du inte ta en bild från frannnccccceee!!!!! :(

2011-07-28 @ 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0