yes box!!

Igår så va jag tessa shadi frida på stan, sen så va vi hos frida och då kom en till frida, frida W eller wean, kärt barn har många nmn haha nä men ah, hon kallas lite olika men tbx till saken, så kom måns, jacob och nicklas oxå! vi satt ute och pratade såg lite på film och jaa, det va väl en bra dag! idag så är det nog bada som står på schemat tror jag! Ska höra lite mer noggrant med irma och tessa så får la se! Jag vet, jag bloggar inte, men jag har ju annat för mig? och så e det ju sommar loooov som alla skriver så ah, det blir la lite kass bloggning från min sida då! ska försöka med minst ettt inlägg per daag!

random bild, meeen en bild åtminståne måste ju man ha i ett inlägg!

MEN IMORGON SÅ SAK JAG KÖPA EN KAMERAA SÅ DÅ KOMMER DET BILDER SOM ARA FLLÖDAR IN!!!! OCH DET KOMMER VARA SÅ MYCKET BILDER FRÅN FRANKRIKE MED OCH ÅÅÅÅÅH (eller får väl se om jag hittar en kamera imon hihi)
Puss/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0