Bebisen

Idag skulle jag visst åka och hälsa på min bäbis, som jag inte visste då. Så nu sitter jag och väntar på mamma och julia(som e på sjukhuset för julia blev sjuk typ, dom åkte typ in 4 imorshe)  och tänker på om jag ska sola nu medans jag väntar ist för att bara sitta här och vara blek..
Och igår sa mamma att min lille bebis inte kommer kunna följa med mig överallt förens skolan börjar för då en den tillräckligt stor, men det bliir ju jätte jobbit tycker jag. Så den får följa med ändå ;) hehe

Och just det jag ska nog typ börja banta nu, har gått upp lite senaste.. hehe lite tjockis e man. Så nu blir det vatten och bröd, elr inte för det e ju såå tråkigt, men typ salad INGET godis, chips, kakor, men poppkorn e väll ok, för det e ju majs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0