DUMMADUMMADUMMA MAJABAJA!

dummadummadumma maja, stygg hund...

vet ni vad som hände nyss?

julia min stora syster ba:

"irma varför ringer du mig???"

"va?! nej jag ringer inte dej!"

"eee jo"

hon svarar..
"ingen svara men det låter som någon har den i sin ficka.."

"VA?!!! DÅ HAR NÅGON TAGIT DEN!!"

"men var la du den?"

"jag la den under min madrass, när jag solade!"

går och kollar och den ligger inte under madrassen
, och så kommer Tilda och Natali och Natali ba "men den låg där förut ju" Och Tilda ba "Men Maja kankse har den"

jag ba "VA! nej dumma hund!" OCh så går jag ner och kollar och så ligger hon där nöjd och har mobilden där..

DUMMMADUMMADUMMA HUND!! :(((((

Så nu e den sönder.. Föråt Shadi.. Jag borde nog inte ha någon mobil.. 

Så nu kan jag svara om ni ringer men inte på sms och kan inte smsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0