Hemma nu efter att sett på en match utan dess like!

Ah, bilder och filmer om de kommer oxå, ska bara få in bilder, eller det kanske det inte alls gör, ska på klass resa måndag till tisdag och sen dirr efter skolavslutningen så åker jag i väg på läger i tre veckor..

Men igår så direkt efter skolan åkte jag irma och tessa till torget och ah det får ni veta mer om sen men efter det så drog vi hem till tessa, sen till us ice cream sen hämtade vi upp sofia för vi skulle kolla på p96 när dem spelade? haha men efter det så cyklade och köpte godis och sen hamnade vi i sofias soffa med film och godis!

Och nu e jag hemma och har sett när irma och tessas lag spelade, dem var as bra jö! Nu så ska jag ah det var nåt jag skulle göra sen så ska vi åka och hämta farmor för vi ska äta med henne hehe :)




den första låten va med i filmen vi såg hos sofia igår, Easy A, jag tyckte den var bra, men lite kort typ och haha jag fastnade på låten! Och den andra låten, ah den e bra.

Puss /Julia, kommer nog uppdatera mer sen, kanske visa den klänningen jag ska ha på avslutningen!
OCH JAG ÄR SÅ SJUUUKT TAGGAD INFÖR SKARA SOMMALAND MED KLASSEN ASSSÅ!! :D liiiite övedrivet men ne, det kommer bli as kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0