varmt varmt, über varmt!

Nu sitter jag (går och borstar tänderna) ute i solen och väntar på att Shadi ska äte klart så sticker vi till KLara och Lovisa och så sticker vi nog till saltis! :D det är ju för jävla varmt asså, nu skulle man ha en pool eller en egen brygga! Hmmm, Lewerin om du nu läser detta, det var ditt läge man skulle ha, faaaaats en fungerande pool ;) haha, ne men jag börjar få lite färg faktist! Men det var la det jag hade att säääga!


hehe, tagen med shadis underbara ego kamera! bilden tagen från shadis facebook, ah ni kansk einte vill höra heeela storyn? hehe men ah, inte ofta jag lägger upp bilder på moi, jag tar ju dock inga för jag har inegn bra kamera, jag ser inte vad jag skriver för solen bländar mig så det kanske blir lite feel, vet inte för jag ser ju inget haha :P

Puss/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0