As irriterad!

Asså den här helgen kommer vara asa mega as tråkig, eller det tror jag, har INGET att se fram emot men jag får väl göra så att något händer antar jag? Ska kanske till stan och hitta godingen....? Irma och Lovisa, tycker ni det? haha irmas svar kan jag redan in the huvvve! Gulligt men som irma skrivit i ett tidigare inlägg asså han vår så jävla snygg, och nu peppar (kryddar) jag inte! Och vet ni, jag e glad för irmas skull!!! puss på henne tycker jag nu då, asså ah gud säger jag bah om man inte var i hennes byxor! haha!

Imon är ju sista dagen på praon och jag undrar lixom om man får något för det? tycker jag vart SÅ duktig! Haha men hade så velat praoa med någon som jag "känner" eller asså det var ju två från min klass som jag "känner" men ah ni fattar, dem har ju kul och med en till kille och sen så e det elin heter honoch jag och jag känner ju inte henne, jag tror allvarligt att hon kanske tror att vi e kompisar nu? Och det som var ännu er typiskt var att hon skulle fylla år samma dag som jag oxå?! (detta betyder alltså att jag inte gillar denna människa!) och vad ska man säga och idag så sa "killarna" (kommer kalla dem för det hehe)  till elin gå och släng jorden i kointeirnen och så gick hon iväg, hon var borta ett bra tag så gick för att fråga henne vad jag nu skulle fråga och så gick jag te konteinern men jag såg inte henne ett tag trodde jag hon kanske hade ramlat i konteinern... men det var ingen elin där och ingen jord helleer men sen så gick jag tbx te grönsakerna och där var hon igen och jag bah oj shises vad va hon? Och sen senare så hade "killarna" och anders (en kille som jobbar där han har gått på påvelund om någon undrar!) hittat en exakt sådan burk med jord i en gång mellan charken och lagret och hon måste ha stält den där emn hon nekade det och killarna bah du slängde den inte och hon bah jo, ne, jo, ne ah så höll dem på så och sen kom anders och sa att dem hittade den där och då gick/sprang hon in på toan och..ja em grät asså hon läser inte bloggen hon hade inte fb så hur vet hon annars den, eller man får ju hoppas...

Ah men nu iallaafall e jag in the bed och ska sova eller kanske och jag har kommit på vem jag "hejjar" eller hejjar och hejjar eller vem jag tycker ska vinna Big Brother det e martin, skåningen och han e ju typ snyggast i huset alla e ju typ as fula kom jag på! Men han nedan e det! Skånska e fan en snygg dialekt!

/Julia

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Eller hur ! Älskar skånska... Hehe

2011-03-04 @ 17:23:40
URL: http://loovisaelionora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0