BB

Nu började för ett tagsen BB (big brother..?) vet inte om det  förkortas så eller om jag töntar mig och hittar på en egen?! Ah men idag så var jag i skolan då som inte e så konstigt sen så åkte jag hem, plugga och sen vandrade jag i min 1piece till irma haha och där målade vi naglarna och shieet vad snygga dem blev, det blev icke någon bild, tha kamera dog och aa ni vet ju hur photobooth är.. vill ju inte pajja budskapet med naglarna med en dålig kamera lixom. Kan ju säga i alla fall att det är en nyckelpiga och ett bi på! Gulligt och en sol som irma ritade så fint!
Och sen så fick jag reda på en liten sanning... tilda sa lixom: du är en älg. haha eller om du skulle vara ett djur skulle du vara en älg! Haha och så sitter irma och säger: lång,lång, lång.. hon rabbla alltså upp allt som var långt på mig hahaha.. Men då vet jag, om jag va ett djur så skulle det bli en älg! Men så skulla jag säga det på ett bra sätt att vara älg och så sa jag: Men älgen är ju skogens konung, tilda: men du e ju tjej... Ah asså man har ju sina tankar haha ;)
men vad säger man, älg och älg, dem e fan snygga...



(otroligt den snyggaste bilden)
fast älgar e ganska balla om man tänker på dessa!:

då e man ju en ball älg asså!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0