Gahh!

Galet!! jag hittade väskan jag letat efter överallt t.o.m i tyskland och idag hittade jag den!
På Topshop här i göteborg, men den låg i typ hyllan "last chance to buy" eller nåt och det fanns EN kvar!!! Och jag hade inte pengarna och det skulle vart bättre med mamma så hon kan pröjsa lite ni vet..

typ så men lite dålig vinkel men asså den var sjuuukt snygg och typ man kan ha den med axelband utan alltså i armväcket typ och på axeln och snygg till somaren! ska man tvånga in mamma på lörda eller ska man vänta tills london, det e frågan och det hät med jacka, fifan..
/julia

Kommentarer
Postat av: irma

fyyyy vad snygg! jag SKA ha den asså! var i london kan ma köpa den?!?!?!?!?! DEN E MIIIIIIINNNN!!! hör du? miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnn. hur mkt? var? vilket märke? den e min.....

2011-03-24 @ 23:01:51
URL: http://juliabahirma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0