Hade man velat ELLER?


Jaopp det hade man! Jag anmälde meg till deltagarlista men jag kom inte till något mer och man ska vara runt 22 så jag tror inte att det gick igenom om  man säger så..

För er som inte ser vad det står så står det: Tidiga kvinnliga gäster får exklusiva Goodiebags från bl.a och ah ni ser ju vad det står för märken antar jag och dem TRE första får typ en ännu exklusivare goodiebag från Juciy Couture och det hade man ju gärna velat ha! Börjar gilla märket mer och mer, och om jag ska te USA då fan blire shopping ska jag lova! HAHA

Nu äter jag frulle och ska te sista dagen på praon somsagt det har gått as fort, denna veckan var sjuukt mycket värre än förra.. Och jag har alltid tatt 32 bussen men så går det ju en 52 haha då tar jag ju den lixom? började ta den igår..
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0