Hei bloggen!

Ja nu va det ju ett litet tag sedan men ah ska bara blogga lite snabbt för har två prov idag, första och sista lektionen s jag ska nog plugga det sista nu. Och typ innan nu så så klippte jag till mej ett par shorts av ett par typ lappade jeans som jag aldrig använder så dem fick bli shorts, tveksam att ha dem idag men ah får se!

Och på Kenzas blogg så hade hon ett inlägg typ på olika student klänningar och den här är ju über söt!

Den är sååå söööt! Ah men nu hade jag inte så mycket att säga såå eller kanske bloggar jag mer efter skolan eller i skolan men jag ska in till stan efter så får se hur det går med det!
Pöss/Julia

Kommentarer
Postat av: lovisa

skit söt! Vart kommer den ifrån?

2011-03-24 @ 18:29:22
URL: http://loovisaelionora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0