Nu ska ni få veta min helg då, även fast ni inte vill

hahaha oj jag tänkte göra det fint och måla på gimp, med en sån penna då. Alltså skriva med pennan så det ser ut som hand stil. Men det var för jobbit och så blev det för fult oxå, och det var ju liksom meningen att jag skulle göra det fint så, ne det får bli vanligt då.

men så här blev det typ när jag försökte;




Men då min helg:
Jag är hemma hos Amanda heeeela helgen. Kommer te skolan på måndag dom kör mej dit då. Och hämtar mej imon efter skolan. Åh just det matte ju på söndag kväll. För oss smarta kids, Julia och jag! humm kommer inte på nått mer.

nahaha... oj jag trode det skulle bli inte så iallafall typ eee mer som eee ah men inte så iallafall. (asså inte helgen då utan det jag skulle skriva då)

Och om ni undrar vad "te" betyder så är det "till" men det kanske ni viste? Jag har fått det av Julia.  Vilket "språk" är det? Asså då om man säger så i skåne eller stockholm eller Göteborg typ?
/irma

(oj kolla vad jag så nu, jag hade ju typ jätte långt hår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0