Oj nu vart man dålig på att blogge dåe.

ah rubriken säger väll allt? asså jag jag inte varit inne på daton på ett tag typ känns det som, förutom i skolan fast då e det bara typ "skol" grejer jag gör på den. Och jag har typ inte varit hemma så mkt, och när jag väll e hemma så typ äter, sover eller dushar jag. heheh. Och så pluggar jag hela eftermiddagarna typ. Asså det e sant. That is my life. ne inte riktigt men typ. Men nu kännde jag att jag behövde en lite pause från den just nu väldigt tråkiga geogrfin.. (ojj ojjj checka språket, jag låter ju värsta eee typ gammaldags?)



hahaah och för jag inte bloggat på ett tag får ni denne fina bild.... hum, undra vad julia tycker om den, elr vad jag tycker om den? ser ju lite smått elakatjock ut?
/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0