Onsdag


Asså, mitt baby hår eller va det är står upp och då menar jag verkligen står upp. Det ser ju mifffat ut och ah asså den som märker det mest e nog.... Irma hah eller ne hon e den enda som säger något och det e ju bra! haha ;) Men asså jag plattar de tunna hårstråna men dem verkar inte villja ligga ner..

Och jag kan ju inte gå och håll ner det, eller då kanse det stannar där..?

Outfit för dagen

Juicy

Zara

Zara

H&H i guess

Och till det så plev det palladiumen på och dunjacka men fyfan vad ovärt! För på väg hem så glömde jag min mobil och fick åka tillbaka till skolan och så gick jag i backen och fy faaan vad varmt det va!! Fick ta av min jacka och sen när jag satt och väntde på bussen tog mina svarta leggings upp värmen, så jävla gött asså!

Med mina blå bland alla vita!

Nu så i alla fall ska jag fortsätta med svenskan och läsa engelska. Ska ju till dansen sen och igår skrev jag ju att jag skulle ta mig in till stan och köpa en sak till svenskan, jag tror jag gör det imon eller sen ni får väl antagligen reda på det!

Puss/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0