Plugg är en rutin vafan..

Ja, rubriken "talar för sig själv" men asså det är ju så nu för tiden. Man blir så trött på det men nu kände jag att nu kommer jag blogga deppigt så inget mer depp i detta inlägg nu dåe! Jag kan berätta att skolan idag var typ...kul.. ne men asså engelskan var ju lite pinsamt haha att spela upp sin engelska inspelnings sak haha men det var ju kul att höra på dem andras! Och sen på SO:n var det helt okej oxå och på svenskan skulle vi typ skriva en uppsatts om kärlek och det var typ prov eller asså vi satt där en och en haha! Men ah eftersom jag bloggar nu så betyder ju det att jag inte åker in och köper saker till svenskan så det får väl bli morgondagens eller nåt! Men nu så ska jag skriva på min bokredovisning och det e lite klurgit och sedan klockan 6 så bär det av mot dansen, och bara för några veckor sen var de var mörkt nu och nu e det ljust!
puss/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0