Söndagen den 20:e

Ja.. nu sitter jag och, ah vad gör jag? tyå ser på tv eller det gör jag inte för det finns inget att se på. Jag borde plugga men vetefan vad jag ska börja med, ska nog läsa lite engelska och så svenskan ush ush ush men jag vet att det lönar sig om man pluggar för det lönar ju sig då! Men ah och så försöker jag få tag i irma men det går ej så bra så får nog vänta tills hon svarar eller ah skit samma! Jag hatar i alla fall söndagar för dem e SÅ depp eller det måste ju inte vara så men särskilt nu när det e kallt och man inte kan vara ute på samma sätt typ..

och jag har fortfarande samma problem....vad för jacka?? aa asså jag vora tacksam men aa jag vet inte om det blir mer uppdatering men dagens kläd val blev simple
Vit långarmad, jeansshorts och hjärtleggingsen. Har kommit på att det är snyggt med såhär bara vit tröjja typ, och det e snyggt till typ blå chinos har jag kommit på med en snajjsig sjal eller nåt om ni ville veta!
Puss/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0