Åre!

Nu har vi kommit hem från backen (jag och lovisa då alltså, vi åkte typ tsm hela tiden idag, eller assså inte på morgonen men sen)

Jag hann inte blogga mera för att vi skullle ut i backen och vi var lite sega på frukosten så. Men nu är jag tbx, hahah.

Nu kommer lite bilder från idag då.

På förmiddan typ, det var sååå himmla kalltt då! och snööade, vi sitter i sitt-liften och samlar snö.

OCH checka lovisas skid glas ögon, har hon strass eller?




Soooollll på eftermiddaannn!!!! Här har vi då steeekarna Ruben och Lovisa!

NAHAHAHAH!
trodde alldrig det skulle funka att fotta så, men det blev ju riktigt bra, eller vad tycker ni? heheeh jag kan ju säga att jag bjuder på den typ.

ah, snyygish va? nu ska vi dra ner sa lovisa. Sen tee ica och på sparken, och göra oss typ feta då, gissa vad vi ska köpa?! humm dagens kluurig?
puss irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0