Vill aldrig börja jobba...

Jo det vill jag nog, men att komma hem halv sju på en fredag, inte ok! Idag har jag fått etikera sjalar hela dagen, men då har jag iallafall haft något att göra.Jag trodde veckan skulle gå sååååååååååååhääääääääääär långasamt men den gick såhär snabbt typ! Men det har varit bra! Tror dock att i arkaden kommer bli kaos typ, stressigt, mycket mycket mer folk. Och när man praoar så kanske man får nåt för det som sofia frick 30% på only och när jag skulle gå så frågar hon om jag vill ha en påse.. men jag har ju inte praoat båda veckorna än så kanske får nåt nästa vecka, hihi man kna ju alltid hoppas! :)
detta ska ätas nnu, fast hemmalagat, mmmm!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0