Asså, jag är sååå pissed off

Asså, lärarna tvingar oss att söka prao, alla förslag på praktikpltsen.se suger typ rent ut sagt! Sen har jag gått runnt typ halva stan och alla bah: ne "tyvärr", som att de vill men säg ja då, typ! Men den sista affären jag va inne i så sa hon: Vi brukar inte göra det men jag kan ta ditt namn och nummer så återkommer jag och jag ska be varje kväll (heheh) för att det ska gå! det e jag värd tycker jag!

Och nu e jag ett happy face för har inhandlat lite hihi timm min födelsedag som i och för sig är om en månad och typ 20 dagar men endå! ;)
Hihih

Nu ska jag plugga, kolla top modell som äääntligen börjat! Och duscha, känner mig såå ofräsh asso!

Puss/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0