Dagens Bilder

Idag har jag varit med familjen och sen var jag med Julia Jillnefelt och Lovisa Werndstad
nu är jag med Julia bara för Lovisa skulle hem, för hennes typ släkt e där.
Och här kommer några fina bilder från idag!

Vincent har klippt sej! så snyggt blev det! Det var syrran och mamma som klippte han dock. tycker det blev jätte bra. det är snaggat på sidorna och sen långt på toppen, sånn där frilla som många har.
bilden är på lovisa, julia, jag och vincent.
/irma

 



En liten ida, och hennes fina ring!

Sötnosar!

Hihi! oj!

 



Kommentarer
Postat av: Robin

KOmmer ni på festen på fredag eller? jag sa att alla får ta med sig några kompisar :)

2010-12-15 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0