öh




asså vi pratade om jämständighet i skolan, eller asså vår lärare pratade om det, inte någon som lysna tror jag, typ första gången min klass inte lysna på en lärare. Men iallafall så såg ja dom här bilderna. dom var faktiskt ganska kul. (hehe)

men nu ska jag försöka plugga.. som vanligt... heeela j*vla tiden asså... inte ok.... bara läxor prov och inlämninga, asså går man inte i skolan för att man ska lära sig i skolna eller?!!?!? Ne för dom bah babblar om prov och läxor heeela tiden och inlämingar, och säger ne nu måste du göra detta det andra kan du göra hemma... hallååå!? jag fattar inte...
NEEEJJ! :( :( :( jag hade skirvit jääätttee mkt! om mina klagomål och så, men nu e det ju bortaa!! :( ahjah det kanske var för ingen ville höra mina klagomål..

men nu mååååste jag plugga typppp ne inte typ jag måste!
/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0