Hos Shadi!

Hello!

Idag har jag vart på stan och hittade en skjorta! från h&m, en vit! Sen så kom jag hem, gick till shadi och vi kollade på lite klip från lillabloggen,han e så tråkig så han blir kul, ibland!

Sen så åkte jag på bio med Frida, R:os (Frida r) och Lina! Asså, det va ett äventyr! Vi skulle se Bridesmaids på bergakungen, men vi kom bara till typ järntorget för det var typ översvämning så spårvagnen kom inte förbi så han släpte av hoss typ och asså, brunnana blev typ små fontäner och det blev vrivlar i vattnet asså, helt sick! Som värsta överlevnads filmen! Men så kom vi frma till biopalatset hopppfulla att det skulle finnas biljetter där, och det fanns det! men vi va blöta som fan och frös så vi försökte torka våra kläder på toan i sån där hand tork och ah, folk måste ju undrat om vi va turrister och hade upplevt typ vårt första regn ne men fan det va kul! Men filmen va as kul! Ett tips!

Nu är jag hos Shadi, ska se på en film och mysa pysa till sömns! hehe, lät ju lite knasigt men sånna e vi!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0