Hon vet vad som e top-notch

a gilr skrev det on fajsbook och haha det stämmer ju typ till 100% typ. Varför allt slit för typ få mörke séende?
Nu e jag hemma vilketfall! Det betyder att det är söndag och att det är måndag imorgon och jag är ganska otagg till skola just nu men vad ska man göö? Har matte prov på onsdag men jag kan garantera att det fixar jag serni! Sen så ska jag träna en heldel meeed!
OCH VET NI?! i sthml så kollade vi på massa Björn Gustafsson klipp och då sa mamma att : jaa, han försvnn ju ett tag men nu är han tbx i både film och norska julkalendern och har flyttat till norge och blivit kär. Eh va? vad gör han däär? Han ska ju vara hääääär! han e såå göllig!
http://www.youtube.com/watch?v=T0AFEqwVdeA
hahhahahah så ssöööööt, tänk att gått i typ samma klass som han eller typ vart hans bästa vän, man hade typ kramp i magen varje dag då (av allt skratt dårå)
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0