Slö

idag har jag Shadi och Julia haft en slapp dag typ. var i pjamasar tills kl.4 typ och sen gick vi ut i snön. Fast julia ville inte åka pulka men så tog hon med shadis pulka ändå, hahah!
Men nu hemma och här är det nu FEM hundar! kul va... hehe ne kanske lite många men. Två e våra egna och tre passar vi för en ska jag ställa ut imon på My Dog och dom andra två e bara här för vi passar dom.
Jag e bara så sjukt slööö nu, orkar inte äns hitta kläder tills imon. och så ska vi vara där kl.8 typ eller nått för mamma ska jobba där med sitt jobb då. Fast jag ska inte ställa ut fören nån gång senare. Så det e ju sjjjukt seggt! Ne nu ska jag hitta nått att ha på mej.
/irma








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0