jobbit

Dagen började med att jag var tvungen att gå upp jätte tidit, dt var typ fortfarande mörkt ute då. och så första backen vid vårt hus fasna bilden för ingen hade plogat. så jag och tilda fick putta på bilden i en isig och snöig backe. det var jaätte jobbit jag halka hela tiden på snön och isen och så hade jag bara converse på mej så det blev inte bättre. och sen var dom blöta. och så var jag ju tvungna att vänta jätte länge för jag skulle inte ställa ut fören 11 fast det blev 13 typ eller nått dom var väldigt sega. men vi komm dit typ halv 9. men det gick ganska bra för oss. och kakan (en jätte söt powderpuff) fick en ny jacka den e rosa och med en krage och så. jag kan lägga ut en bild sen har inte bilderna här så. och imon ska jag dit igen hoppas vi inte fasnar igen. fast vi ska bli hämtade så det kanske inte blir så.
/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0