Mean Girls


Känns typ lite "wanna be kissie" här men asså den är så sjukt bra, jag hade den men den e borta men så fick jag låna malins som tur va ju då att hon hade den. Haha asså jag gillar den så sjukt mycket tror jag ska se den igen nu haha och musiken i den är ju "pricken över i:et"! Nu väntar jag på att Irma ska komma hem från konfan, vi skulle sovit hos Lovisa men hon blidde sjuk så nu åter går det till plan 1 typ.
Ne nu ska jag gå pch köpa godis JUSTE appropå godis och mitt nyttighets liv: jag och Irma fotade igår i badrummet vi hade typ vatten krig och jag har kommit på att jag har gått ner i kilo under hösten, för i somras var jag så tjock lixom, jag blir typ "smäll fet" på sommarn men jag ska fortsätta med nyttighets livet och inan har vi alltid haft mkt godis hemma men nu har vi inte det fast ke har vi fast inte sånna jag gillar så då går jag inte och små äter, ganska stolt fast det händer ju endå på något sätt hehe.
Men nu ska jag gå, grimme stnger om en halvtimma fast det godiset ä inte så gott och jag orkar inte gå till kingssten ( så smart!) eller film tajm. Det blir nog mer blogg sen. OCH jag har ju den blå röda skjortan och så målade jag mina naglar röda ooch blå, bild kommer later lixom!
Puss /julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0