Fuck my life på riktigt!


(Om ni inte pallar läsa så e det förstående, asså jag förstår, skulle jag alldrig palla häller.)
men asså jag skojjar inte! FML! för det första så mår jag illa för jag e så himla fet och köper en heeeel stor marabo choklad och sitter hemma och ääter den själv och intee ffaaaannanananaana pluggar jag som jag bode för jag har föör mkt denna veckan och blää... och sen är det massa som jag bah är så himla jobbit typ små grejer som gör allt jobbit och sen ska man anstränga sig och hålla inne alllt och ingen fattar och jag bah ööhhh asså haha jag mår så jäävla dåligt nu, jag bär på en jävla stor sten som inte går att lämna någon stans för då ser någon den så jag måste fortsätta bära den och om jag ber någon hålla den så miss tolkar dom det och lägger på ett jävla berg!!!!
But I try to smile, and mostly i do smile, but the fucking rock gets to havey and I can't hold it up any longer.
ööhh jag pallar inte mer!
så jag bara skrattar hela tiden och så klarar jag inte att göra nått..
ha ha klago mål,  är fan det ända jag kan prestera i. kan fan inte äns stava och så tror jAg att jag kan blogga och att någon ska läsa? ha? vem tror jag att jag e. haha det e som jag pratar med mig själv, fast det gör jag inte utan jag skriver på den här jävla bloggen och öhh.
JAg som har ansträngt mig så mkt dom här sista veckorna och nu ska jag sabba det? ah? ne! jo. haahahaha jag e ju patetisk om det äns heter så..
nu vill jag sova men det går inte så jag vill bara försvinna...
så godnatt.
ha, fast jag ska inte sova för det går inte. ptss..haha har fortfarande på mej benskydden...great it can't get better.

Kommentarer
Postat av: Malva babysalva

Är det du på bilden?! :P Den var jätte snygg ju! <3

2011-05-26 @ 15:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0