svar

koftan kostade 1889 tror jag men jag hade present kort så den blev lite billigare
men det stycket jag såg på tv ur vedeon så mimade i alla fall en kille till det och det gör dem i vedeoon jag la upp här med när dem typ surfar så mimar dem om det nu inte e en killlee!! Men det låter ju som en tjej .
'
Nu kommer snart farmor hit och vi ska käka thai thai, gott gott!
'
Jag vill fylla år nununununu! men det är bara GOSH 19 dagar kavr märkte jag nu!! wiiho! Och imorgon börjar praoen.. as nervös.. hatar prao!
/Julia

Kommentarer
Postat av: tilda och maja

men lilla julia han minar på sin egna del han sjunger... asså inte tjej rösten

2011-11-07 @ 19:25:58
URL: http://maja.majsol.se
Postat av: Anonym

det inlägget var inte av tilda och maja utan från hennes dator dock.

2011-11-07 @ 19:26:31
Postat av: Elin

Julia och irma, var praoar niII???????

2011-11-10 @ 10:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0