Det blåser, mycket.

Nu e jag hemma efter en ganska okej dag! Förrutom att på idrotten så skulle vi orientera och jag  och madde gav oss ut även om det regna medans alla va inne, fan vad typiskt, jag HATAR ju orientering jaja, men hoppas det räknas på betyget assoo! Sen på slöjden, jag kan ju inte sy asså, fan att jag ska va dålig på att sy, det som e så roligt! :( Men nu ska jag plugga men föörst se klart på en film!

Dagens Outfit:


(inte så bbra bilder, hade ingen som kunde fota mig och det e svårt att fota själv, typ.)

Over Size t-tröja- Weekday
Byxor- H&M
Boots- Nilsson SHoes tror jag

Men det va väl allt? Nu ska jag äta! höh

Puss/ Julia

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilkaa snyggaa boots ! :)

2011-09-07 @ 19:06:22
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0