HERE I COME NEW YORK!! i wish....

Fan vad jag e sur att vi inte åker till New York.. mamma va väldigt på ett tag men så bara vände det sig.. Fuck.. Jag vill så bara bort dit, slippa skolan slippa sverige slippa tråkiga GBG affärer! I NY e det ju hej ingen skola, hej härliga USA, hej NY affärer.. Det finns ju typ något som e så här: Dont dream your life, live your dream. Men om min dröm e NY just nu lixom, ska jag bara ta ett dirr flygplan då lixom? ska nog göra det! Hejdå



Ush, måndag imorgon... taggad till tusen till höstlovet, inte för jag har en aniing om vad jag ska göra.. jo, resa bort någonstans, det e så tråkigt att vara hemma sometimes
Puss/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0