Blusen

Nu får ni en bild på blusen från BikBok jag köpte i måndas och den andra tröjjan kanske ni får en bild på nån annan dag.


Var tvungen att redigera den lite, annars såg jag ut som en "strålkastare" som vissa säger då hmmm...



Där var en bild närmre på spettsen på axeln, jag skev ju att den spettsen "gick runt" vid urringningen och bak på ryggen typ, trodde inte ni fattade men ni kanske gjorde det men nu fattar ni nog.

Och juste, jag vill klippa mig men vet inte hur, snälla komentera vad ni tycker. Jag har haft långt nu ett ganska långt tag men jag klippte mig i våras typ lite längre än axellängd men det var lixom inte snyggt. Jag tycker det är snyggt när det går preciss till musklerna vid halsen/nacken men sen blir det ju den längden som jag inte tycker e snygg men kom gärna med förslag! Men topparna måste jag ändå klippa…
/Julia

Kommentarer
Postat av: lovisa

Ask och Embla i Haga är så snälla :)

2010-12-18 @ 10:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0