Min dag i kort:

Jag vaknade med världens hallsont men man stannar ju inte hemma på avslutningen för det lixom. Sen åkte vi till skolan och så var vi i bamba där dem sjöng och typ pratade sen gick vi till klassrummet och gjorde typ jepordy tror jag det det heter, haha det va la ganska kul fast blev lite tjatigt och sen fick vi betygen, jag är ganska nöjd, hade hoppats på alla ämnen i G och det fick jag iallafall så jag är nöjjd. Sen åkte jag och malin till torget men vi var inte där så länge. Sen drog vi till skolan igen för jag hade glömt min mattebok (vi har matteprov typ när vi börjar) så vi åkte dit sen hem till mig och typ gjorde inte så mycket sen ringde Irma och frågade om aceton till nagellacket så vi gick dit med det och kollade på när hon målade dem, fast det var typ Malin som målade dem haha. Nu sitter jag och ser på Gladiator hehe och innan såg jag värsta äckliga filmen se aldrig den om du e typ ensam hemma eller ska typ sova, gaaah: Paranormal Activity, fy fan för den och så finns det en två men vad fan ska hända i den lixom om någon vet kan den ju säga det till mig så slipper jag se den. Men nu ska jag fortsätta att se på TV. Men på jullovet ska jag fan inte vara sju, då ska det göras grjjer asså ahaha näh eller jo........ hihihi.
/Julia

Kommentarer
Postat av: natali :)

paranormal activity är så sjukt äcklig asså !! <3

2010-12-18 @ 18:21:50
URL: http://tu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0