orkatte

jag "orkatte" hah vet inte hur många av er som fattar vad det står, men det står = orkar inte, så jag säger i början av mitt och irmas fina video inlägg med slomotion och allt, i början haha men jag orkar inte vänta tills imon att öppna paket ju, och jag har fortfarande ingen jävla julkännsla, hah det känns inte bra. men jag tror inte jag kommer blogga mer idag, kanske om jag orkar. Har fan inte sovit ordentligt sen i söndags, har så jävla ontimagen när jag e typ själv så tänker jag på det hela tiden, men hoppas att det går över snart och allt e som vanligt på måånda när vi börjar höhö och då e det ju extra bra kul haha megamegasuperbraaaaaaaaaa om ni fattar vad jag menar,,,,,,,
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0