paket igen...

Är hemma hos julia nu och hon slår i sina paket i didel-tejp. hennes paket blir lite mer avanserade än mina. för när jag slog in mina paket så hitta jag inte paketpappet eller sånnt snöre så då tog jag tidningspapper på två paket för jag årkade inte vänta tills mina föreldrar kom hem så dom kunde visa var det var, fast jag ringde ju pappa men han viste inte. men iallafall så blev det jätte bra för på pappret stod det typ "saknas det hårde paket" haha och det var ett hårt paket så det var lite så kul tyckete vi. och det andra var det ett paket på en bild som passade till det paketet som jag hade och då blev det oxå bra. hhaha e man lat så e man. och så e det änd så tråkigt att slå in paket. men julia gör det värste avanseradt. hon slår in dom först i typ sånn genomskinligt pappaer som man får med smuken och sen i vanligt paket papper och sen tänkte hon lägga i dom i en låda som hon skulle sätta snöre runt. lite onödigt tycker jag då. en fråga bah om nu nån kommer svara, tror inte det men göö gärna det! "vad tycker ni e "roligast att läsa om på vår blogg" asså typ när vi skriver som nu typ vad vi gör eller när vi lägger ut "kläd" grejer. eller bilder bara typ eller låtar eller nått. haha svara gärna så vi vet. ha det så länge
/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0