sorry för det

hehe jag vet att jag lovade lägga ut på vad jag fick i julklapp och julaftons outfit, men det e ju lite sent för outfiten nu så det pallar jag inte. och så pallar jag inte häller att lägga ut mer julklappar. sorry om nu ni vänta på det.

en sak till som ni kanske har märkt så stavar jag inte så bra. men det e oftast för jag skriver det fort och sen kollar jag inte igenom inlägget innan jag publicerer det. men ska göra det nu så man kan läsa vad jag har skrivit. om jag nu orkar det. fast det borde vara bäst om det var röd text under dom fela orden, så man kan rätta sig.
Se nu blev detta inlägg rättstavat för jag kolla igenom det, och jag skrev orkar med "o" har trott att det stavas med "å"
/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0