Vill ha!


Igår såg jag som många andra på Victorias Secret och då blev jag inspererad ju. Så typ vackert eller vad man ska säga, vet inte riktiigt vad man ska säga om det men jaja.
Så idag gick jag in på deras hemsida och typ mycket var på rea och dem skickar utomlands så det e ju bara typ att bbeställa typ, fast storlekarna i b:h e ju olika, dem har ju 32-40 haha vi ar ju typ 60-80? haha och så va det en as fin bikina oxå, haha eller det va många men allt kan man ju inte få!

Dem med text på är så söta och dem randiga.


Och dem här bikinina är ju så sjukt snygga, jag vill fan bara åka till USA och handla hela skiten alltet! Hehe…
Men asså i sverige känns det ju typ konstigt att komma med typ nästan övedriven bikini och typ va blek hehe. Men jag och Irma ska ju vara bruna och fit till sommaren och ska försöka få oss en navelpiercing, ska nog gå elelr kanske eller näh men man kan ju alltid hoppas…
Nu blev typ hela detta inlägget med Kursiv (sne) text men jag orkar inte ändra det men what ever lixxom??
Snart kommer Lovisa tror jag!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0