asa tröök

plugga är nog det mest tråkigaste skiten bla bla bla, det vet ju alla så jag behöver nog inte dra det här på bloggen..

På tal på annat så e det valborg i helgen, bara jag som är plan-lös? får la inte hoppas det, men det kommer som det kommer! Men det e ju känd som en fest helg, eller ah helg och helg men ah!

Jag får ryck ibland, för att jag inte rör på mig, många ska ut och jogga och jag ska bara plugga... en jävligt bra ursäkt om man inte har lust men den går inte alltid att dra, man pluggar inte alltid hela tiden! Nu idag så vill jag, men har typ tre prov imon, ne inte tre men 1 och 2 test och det är typ okej att ha det? Ah känner att alla har slutat läsa här, drog lite uppmärksamhet bah! men nu så ska jag plugga vidare in i "plugg världen" :question:



/Julia
Tagga TV programen som kommer senare! men förat plugg, ah ni hör jju bara mitt anagemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0