taggataggatagga lov!

Ja! För då ska jag till London! åÅh längtar så till att bah slippa plugget och sverige för ett litet tag!
Men nu, åter till nuet!:


Ah, kemi och spotify är det som gäller tiep och lite skype och facebook! Men sen får det la bli lite engelska oxå sen kanske en liten spring tur! Vill vare fitt, så det e bara och sätta igång! :) Ne, nu kan jag inte blogga! Skolan först så eftersom bloggen redan är ganska tråkig blir den typ ännu tråkigare nu, jag bloggar när jag kan, har tiden och orken!



Helt sjuuukt! hon hoppas på att bli den "nya Justin Bieber", hon har ju lyckats med att bli hittad på You Tube, Lady Gaga har gett henne tummen upp typ, hon e tretton och det låter som om hon sjunger med näsan eller jag vet inte men låten är ju bara sååååå meningslös, texten är ju bah helt random! Den gick till och med på svensk radio....

På radion sa dem att hon är You Tubs mest hatade video och redan snart typ 100 MILJONER?! sjuuukt! :P
/Julia

Kommentarer
Postat av: sofia träääd

haha hennes pappa betalade hennes skivkontrakt dom är stenrika, hon blev INTE upptäckt som justin bieber. jb är lite bra, hon är ju bara helt retard.

2011-04-15 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0