Tbx någon gång nästa vecka!

Nu så tänker jag inte blogga dem sista dagarna på lovet om det inte e något jag känner att detta vill jag blogga om!
Att börja på måndag känns inte bra, inte alls bra! Jag är så orolig över nian så jag vte inte vad jag ska göra, man kommer ju bara kunna plugga typ, inget annat.. Men om helgerna går åt till att plugga, då dör jag, och vi komer få den säsmat läraren som finns, kommer få så dålga betyg och skit mitt liv kommer gå under märker jag nu.. Men men, det e mina problem, inte era! Vissa har ju redan börjat skolan som shadi haha, ne men snart e det ju vår tur så haha skiit samma!


haha, om man ändå gick på high school! ååh jag villl så gå på college (stavning) va?!

Ska se Gossip Girl nu!


åååh så sköna!

Godnatt! /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0