fuck. höll på att dö av rädsla :( usshhh

ussh! asså jag hatar att jag är så rädd!!!!!!

åhhh.. usshh asså vet ni vad som hände nyss? jag typ dog av rädsla.. ussh komm in i mitt fina panik stadie.  Då jag bara skriker, gråter, skakar i hela mej och typ fryser sammtidigt som jag svettas? assså fucckkk vad jag hatar att jag ska vara såå jävla rädd!

iaf så sånna roliga länkar man inte vet vad det är en sån som alltid är ett ansikte som är fuck äklicgt och så skriker det.. ah en sånn länk klickade jag på. det var någon sjuk som ba "kolla min blogg här:"  och jag klickade på den och solklart så är det en sånn och jag hör först skriket hinner inte änns se bilden. Men så får jag panik och sen får jag inte tyst på datorn så jag river ner datorn, högtalarna och en kruka på mej typ. och sen sitter jag typ fast klistrad på golvet och skakar, skriker, gråter och kan inte röra mej. och sen får jag fram min mobil ur fickan och ringer till mammas jobb och sen kommer tilda och jag typ dör, blev så jävla rädd :( hhaha tänk om tilda inte hade kommit hem, då hade jag typ fortfarande suttit där på golvet.  usshhh fuck önska jag inte var rädd för något.

hahah, en gång blev jag rädd för mitt egna skrik. För det lät asså presis som det skriket. haaha tror det var när jag var sur på min syster och så skrek jag på henne och sen börja jag lipa, hahaha patetisk e jag.

meeenn asså jag tänker typ stämma nästa person som gör så! det e lixomm inte första gången någon "skojjar" om något sånnt... ussshhhhhhhhh

asså jag fattar inte folk som vill vara mer lätt skrämda?? hur tänker man då?? Det e ba såå sjukkttt jobbigt!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0