Göteborg Horse Show


jumkana (om det stavas så) det är så kul, den lilla b-ponnyn e för söt eller om det e en a-ponny?



Bilderna är från hemsidan hade lixom ingen tanke på att fota eller jo eller asså jag fotade bara banan men asså den e mobben och orkar inte vet inte hur man överför hehehehe..... lägga upp dem, haha

Det är väldigt najjs måste jag säg! Jag rider ju inte nu men asså det är sjukt ballt inne i skandinavium särskilt när en svenne vinner och äro varvet asså man blir så glad! Och lixom mässan e väl sodär när man inte köper något men det e ju värt ändå fast nästa år ska jag inte gå på söndan för då håller dem ju på att plocka bort montrarna och sånt jag tror lördan och torsdagen är bäst men va vet jag haha ska äta nu sen sticker vi te matten!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0