SVT playyan!

Det e grejjer det, har inte så mkt plugg= SKÖNT och asså bilden innan som irma ritat, asså jag skrek inte jaguar men annars så e det till en viss sanning ja...
Nu ska jag och emma se på svt play och så skulle jag se på något program och så klcikade hon sig fram till ett as töntingt barnprogram där bar har gjort gubbarna och hon som styr dem e berätter rösten typ haha så dåligt det ska vara spännande men , näh det va det inte! Haha vet ni, fick avboka tandläkar tid imorn för vi ska redovisa engelska på min dator så haha och så har vi historia arbetet oxå *somnar* hon borde respektera att inte ha två imove saker aja.

riktigt snygg då assö eller vad annars?


Google? ganska fult enligt mej hahah jag reagerade på det..
Puss Julia

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättesöt header! :)

2011-02-08 @ 21:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0